مهدی تارتار روز شنبه پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: این بازی ۲ نیمه متفاوت داشت، در نیمه نخست تیم پارس جنوبی متفاوت عمل کرد و موفق به گلزنی هم شد. 

وی بیان کرد: در نیمه دوم تیم نفت مسجد سلیمان با تغییر تاکتیک سعی کرد با ارسال از دو جناح به گل برسد که این تاکتیک جواب داد و به گل مساوی دست پیدا کرد.

تارتار ادامه داد: در این بازی چیزی نمانده بود که رکوردمان را هم بشکند اما خدا عنایت کرد و توپ آخر ما با ضربه سر به گل تبدیل شد.

وی در ارتباط با وضعیت مالی تیم‎های پارس و نفت اظهار کرد: شرایط ما از پارس جنوبی بدتر است، تا جایی که من می‌دانم حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد به بازیکنان پارس جنوبی پرداخت شده است اما در تیم نفت مسجد سلیمان به جز ۲ بازیکن که ۵۰ درصد به آنها پرداخت شده به سایر بازیکنان تنها ۲۰ درصد پرداخت شده است.

تارتار ادامه داد: با این وجود خدا را شکر می‎کنم که توانستیم به نتیجه قابل قبولی دست پیدا کنیم و در اینجا از مسوولان می‌خواهم با توجه به اینکه این سه تیم نفتی هواداران پر شور و محرومی دارند توجه ویژه‌ای به آنها داشته باشند.

وی در ارتباط با جدایی اش از تیم نفت گفت: اجازه بدهید این سؤال را جواب ندهم، چون با توجه به زمان‌بندی رقابت‌ها هنوز دو سه بازی تا نیم‌فصل زمان داریم با این شرایط و با توجه به نزدیکی بازی‌ها نتوانستم خود را قانع کنم تا در این برهه تیم را رها کنم،‌ اما به طور قطع در تعطیلات نیم‌فصل یک تصمیم جدی خواهم گرفت.

تارتار اظهار کرد: روزهای خوبی در جم داشتم و خیلی خوشحالم که اینجا هستم و باید از هواداران دو تیم تشکر کنم که قبل از بازی ما را مورد لطف قرار دادند.

تارتار در پایان نسبت به عدم حضورش در نشست خبری پیش از بازی به دلیل زمان انجام پرواز از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.