به گزارش ایرنا، مهدی تارتار پنجشنبه شب پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان درجمع خبرنگاران افزود:با وجود شکست در هفته نخست امروز برابر نفت مسجد سلیمان به یک برد ارزشمند دست یافتیم.
وی اظهارداشت: تیم های پارس جنوبی و نفت هر دو برای برد وارد میدان شده بودند و همین امر باعث شد تا بازی با شور و حساسیت خاصی دنبال شود.
تارتار ادامه داد: این تیم در تمامی بازی ها با هدف کسب پیروزی وارد میدان می شود و این روحیه کسب پیروزی باید روز به روز در بین بازیکنان تیم تقویت شود.
وی افزود: با وجود برد برابر نفت مسجد سلیمان از عملکرد بازیکنان گله مند هستم که این امر نیز به دلیل دست گرفتن حریف از سوی بازیکنان پارس جنوبی بود.
تارتار یادآورشد: در این بازی موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم که در صورت استفاده بازیکنان می توانستیم با شمار گل های بیشتری برنده بازی باشیم.
وی گفت: در این بازی از لحاظ بدنی از تیم نفت مسجد سلیمان بهتر بودیم و این برتری منجر به نخستین پیروزی خانگی شد.
تارتار یادآورشد: خوشحالم که مردم جم امشب با خوشحالی به خانه بازگشتند و برای ما نیز هیچ چیزی بالاتر از خوشحالی هواداران پارس جنوبی جم نیست.
سرمربی پارس جنوبی جم افزود: باتوجه به برگزاری دیدار در ساعت 20:30 شب انتظار داشتم تماشاگران بیشتری در ورزشگاه حضور داشته باشند اما با این وجود دست تک‌تک هواداران حاضر در ورزشگاه را به گرمی می‌فشارم و از هوادارانی که از خانه ما را دنبال کردند نیز تقدیر می کنم.
وی درارتباط با عمکرد پارس جنوبی در نقل و انتقالات نیز گفت: حفظ بازیکنان با تجربه و در کنار آن خریدهای خوب و همکاری مسئولان باشگاه ه می تواند فاکتور خوبی برای موفقیت تیم در فصل جاری باشد.
وی تاکید کرد:درفصل گذشته در بخش هجومی دست ما بسته بود اما در فصل جاری نیروهای خوبی را به خدمت گرفتیم.
تارتار در خصوص حضور گوهری در درون دروازه پارس جنوبی در دو بازی گذشته با وجود جذب رحمان احمدی گفت: در تیم ما هر بازیکنی که عملکرد خوبی داشته باشد در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد و این روند برای بازی های پیش رو نیز ادامه پیدا می کند.
تارتار یادآورشد: رحمان احمدی مصدومیت جزیی دارد اما باتوجه به تجربه خوبش، در طول فصل می تواند کمک کار تیم پارس جنوبی باشد.
وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: رضا عادل در نیمه اول قضاوت خوبی نداشت و با این وجود وی در نیمه دوم بی‌نقص ظاهر شد.
پارس جنوبی با این برد سه امتیازی شد و بطور موقت در رده دوم قرار گرفت تا پس از برگزاری کامل بازی های این هفته رتبه آنها در جدول مشخص شود.
نفت مسجد سلیمان نیز با این شکست همچنان با یک امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.
تیم های پارس جنوبی و نفت مسجد سلیمان در هفته سوم بازی ها به ترتیب برابر نساجی مازندران و فولاد خوزستان صف آرایی می کنند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.