مهرداد ستوده روز چهارشنبه در نشست اعضای شبکه عالیه نظارت بر پروژه‌های فعال روستایی استان بوشهر افزود: همچنین تا پایان سال جاری بیمارستان هسته‌ای و ساختمان مرکز دندانپزشکی بوشهر که سال‌ها معطل مانده بود تکمیل و افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: این استان در تکمیل پروژه‌های عمرانی میان استان‌های کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و باید این روحیه‌ای که در بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای تسریع روند اجرای طرح‌ها و نظارت بر آنها است به دیگر نقاط کشور به عنوان الگو انتقال یابد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اظهارداشت: هم‌اکنون افزایش کیفیت پروژه‌های عمرانی در اولویت برنامه‌ها و از مهمترین اهداف شبکه نظارت عالیه استان‌ها بر پروژه‌های روستایی است که در این ارتباط سال گذشته سند و نقشه راه پروژه‌های عمرانی استان بوشهر تدوین و عملیاتی شد و آثار و نتایجی مهمی داشته است.

وی یادآورشد: در این ارتباط درسال گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان بوشهر  ازجمله سد تنگ‌ارم، بزرگراه گناوه به دیلم، سد قیزقلعه، مراکز آموزشی و درمانی، طرح‌های راهسازی و پروژه‌های عمران شهری و روستایی افتتاح شد.

ستوده ادامه داد: امسال در هفته دولت نیز افزون بر ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه  عمرانی در بخش‌های مختلف در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید که بیش از این میزان در دهه فجر امسال پروژه عمرانی افتتاح می‌شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: از محل ارزش افزوده اعتبارات مورد نیاز دهیاری‌ها برای عمران روستاها پرداخت شده که در هفته دولت امسال شمار پروژه‌های افتتاح شده دهیاری‌ها نسبت به مدت مشابه سال  گذشته  افزایش ۲ برابری داشدت.

وی با اشاره به اجرای پروژه توریسم بوشهر ۲۰۲۲ گفت: این پروژه از سال گذشته در این استان آغاز شد که تحولی مهم در عرصه گردشگری ایجاد می‌کند، طوریکه تاکنون در قالب این طرح ۱۰ مرکز بوم گردی روستایی افتتاح و علاوه بر این ۲۵۰ اقامت‌گاه گردشگری روستایی آماده خدمات رسانی به گردشگران است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.