سیاوش ارجمندزاده روز سه‌شنبه در این ارتباط افزود: همه موضوع‌های مدیریت بحران در بحث پیشگیرانه، مدیریت ریسک، برنامه زمان‌بندی اجرای الزام‌ها، تجزیه و تحلیل حوادث از جمله شاخص‌های منجر به کسب این موفقیت است.

وی بیان کرد: بهبود مستمر در شاخص‌های شبه حوادث، محیط زیست، بهداشت اماکن و ایمنی اسکله‌ها، ساختمان، انبارها و شناورهای خدماتی از دیگر موارد تاثیرگذار در اختصاص رتبه نخست کشور در مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و اچ اس ایی به بندر بوشهر است.

ارجمندزاده یادآورشد: ستاد اجرایی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و اچ اس ایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر شامل مدیرکل، معاونان، روسای ادارات و کارگروه مدیریت بحران است.

وی اظهار داشت: در هفته پدافند غیرعامل ویژه برنامه‌های مختلف در اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اجرا شده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به آمادگی جسمانی بانوان، مانور زیستی، آموزش احیا و امداد نجات توسط کارکنان اورژانس و همایش استانی پدافند غیرعامل اشاره کرد.

ارجمندزاده گفت: همزمان با هفته مدیریت بحران نیز همایش مدیریت بحران و  مانور آن در برج اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.