فنح الله حقیقی روز یکشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با اشاره به اینکه در عمر کوتاه این سازمان پژوهش های بسیار خوبی توسط افراد توانمند انجام شده است، افزود: آشنایی با ابعاد مختلف این بخش نتایج خوبی را به دنبال دارد.

این مسئول ادامه داد: مطالعات انجام گرفته نیز باید با سند جامع پدافند غیرعامل استان تطبیق داده شده و راهکارهای عملیاتی و ملموس در این خصوص لحاظ شود.

وی اضافه کرد: حوزه پدافند، میان رشته‌ای محسوب می شود که در این راستا سند آمایش سرزمین استان نیز آماده شده که بخشی از آن می تواند با حوزه یاد شده ارتباط برقرار کند.

حقیقی افزود: اقدامات خوبی در ارتباط با سند جامع پدافندغیرعامل این استان انجام شده است و باید تمام ابعاد آن لحاظ شود و از طرفی اهم تهدیدها و فرصت ها نیز در این سند به طور برجسته دیده شود.

وی اظهار داشت: خروجی و برش های این سند باید شاخص‌مند و در واقع قابل سنجش باشد که تحقق این مهم و در نظر گرفتن کیفیت ها می تواند به شتاب بخشی کارها و فعالیت ها منجر شود.

استاندار زنجان بابیان اینکه کاربردی شدن این سند در استان انسجام بخشی کارها را شتاب می دهد، ادامه داد: مفاهیم سازمان پدافند غیرعامل برای عموم قابل فهم نیست و باید این مهم نیز برای مردم بازگو شود.

وی یادآوری کرد: همکاری مدیران دستگاه های متولی امر نیز در تحقق برنامه های یاد شده این سند اهمیت زیادی دارد و به این مقوله باید توجه بیشتری کرد.

پیش از این نیز استاندار زنجان اعلام کرده بود که در حال حاضر ۹۵ درصد سند جامع پدافند غیرعامل استان تدوین شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.