سیدناصر میرمحمدیان روز چهارشنبه در نشست روسای اداره‌های تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: در این طرح نقاطی انتخابی در هر شهر با ارائه مدلی محله‌ محور، مسجدی و در روستاها نیز روحانی مستقر انتخاب می‌شود و روحانی فعال آن مسجد به عنوان امام محله فعالیت می‌کند.
وی بیان کرد: اکنون با انجام کار تبلیغاتی، گفتمان‌سازی و الگوسازی تقویت این طرح در دست اجراست.
میرمحمدیان ادامه داد: به موجب طرح امام محله هر امام جماعت مسجد امام آن محله محسوب و به مباحث و مسائل مختلف محله پرداخته و برای حل و فصل آنها تلاش می‌کند. 
وی افزود: اگر مردم در محله‌ها به امام محلّه و مسجد وصل بشوند جامعه نیز استخوان‌بندی خود را پیدا خواهد کرد.
میرمحمدیان تاکید کرد: محله‌ها چنانچه بتوانند امور خود را بدون وابستگی به دستگاه‌های دولتی انجام و به صورت مردمی فعالیت‌های خود را ادامه دهند این مهم به تبیین اسلام ناب محمدی نیز کمک می‌کند.
وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در این ارتباط سعی دارد نگاه تسهیل‌گرانه داشته باشد و در این طرح به امامان محله بسته‌های خدماتی شامل خدمات محتوایی، آموزشی، مشاوره و خدمات رسانه‌ای ارائه خواهد کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با احتساب روحانیون مستقر و پایگاه‌های اجتماعی در این  استان ۱۲۰ نفر به فعالیت تبلیغی مشغول هستند که با این شرایط وضعیت جامعه تبلیغی استان نیاز به توسعه دارد.
حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی افزود: در این ارتباط استفاده از ظرفیت محله‌ها و تعامل بسیار خوب با شبکه تبلیغی، محله‌ها، مسئولان و اقشار مختلف جامعه برای انجام بهینه و کیفی خدمات تبلیغی مورد اهتمام ویژه‌ای است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.