مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست که با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد، به تشریح اقدامات انجام شده دهه اول محرم پرداخت و اظهار کرد: برنامه‌های عملیات محرم 1441 تبلیغات اسلامی استان در قالب کارگاه‌های آموزشی ویژه اقشار تاثیرگذار با دو محور بیانیه گام دوم انقلاب و تحکیم بنیان خانواده برگزار شد که سرلوحه هیئات مذهبی و شبکه تبلیغی قرار گرفت.

وی با اشاره به نقش مؤثر شبکه تبلیغی در برگزاری باشکوه و مطلوب مراسمات محرم، افزود: از اقدامات مهمی که در راستای ارتقاء توانمندی‌های شبکه تبلیغی انجام شد، ارسال محتوا جهت ارائه در برنامه‌ها و مراسمات این ایام بود که با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در اختیار شبکه تبلیغی قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برنامه‌های ویژه اربعین و دهه آخر صفر در دو محور انجام فعالیت‌های استانی و همچنین کاروان‌های زیارتی زائران اربعین در حال انجام است که با حضور هیئات مذهبی مراسمات باشکوه در گرامیداشت این مناسبت انجام می‌شود.

حجت الاسلام سروستانی افزود: فعالیت‌های مربوط به بخش کاروان‌های زیارتی و اربعین در قالب کارگروه‌های تخصصی تحت عنوان یاوران اربعین، بانوان، نائب الشهید و کارگروه تخصصی فضای مجازی سعی می‌شود سیاست‌های تبلیغی را به مخاطبان برسانیم.

وی ابراز داشت: تلاش کنیم همان گونه که نسبت به شور حسینی در طول دو ماه محرم و صفر تلاش مضاعفی انجام می‌شود هیئت‌ها و مراکز فرهنگی شعور و معارف حسینی را در سطح جامعه تبیین کنند.

1717

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1257662
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.