سعید کشمیری روز چهارشنبه در نشست بزرگداشت هفته ملی بیمه سلامت در بوشهر افزود: گران ترین مبلغی که هر بیمه شونده سازمان بیمه سلامت در طول ماه می‌پردازد ۴۵۰ هزار ریال است که شاید با صرفه جویی در گرفتن تاکسی در مسیری روزانه این هزینه قابل تامین است.

وی ادامه داد: برای نمونه بیمه شونده سازمان بیمه سلامت برای یک عمل قلب باز و هزینه‎های جانبی آن تنها مبلغی در حدود ۸.۵ تا ۹ میلیون ریال پرداخت می‌کند.

کشمیری اضافه کرد: در سال گذشته ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر توسط همین بیمه خدمات در استان بوشهر گرفتند که در محاسبات صورت گرفته ۱۱ میلیون کار مختلف از جمله دارو، آزمایش، فیزیوتراپی برای آنها انجام شده است.

وی یادآور شد: اینکه مردم بتوانند با صرفه در هزینه تاکسی در یک مسیر روزانه این حجم از خدمات را دریافت کنند نمونه بارزی از عدالت است تا همه مردم بتوانند از خدمات حوزه رفاه اجتماعی استفاده کنند.

کشمیری ادامه داد: سازمان بیمه سلامت همواره در صدد ارتقا خدمات خود با رویکرد سلامت محوری است که نسخه نویسی الکترونیکی، ارسال الکترونیکی نسخه و طرح وسع از جمله این تلاش‌ها است.

وی افزود: در استان بوشهر ۳۴۰ هزار نفر بیمه سلامت روستایی و مابقی آنها در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر است که عمده خدمات دریافتی آنها خدمات پیشگیرانه از لحاظ کنترل فشار خون، بهداشت مادر، بهداشت سالمندان و بهداشت نوزدان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: نوآوری، خلاقیت و ابتکار در خدمات سازمان بیمه سلامت مشهود است.

حسن ابراهیمی افزود: این سازمان همواره تلاش کرده تا به عنوان یک بنگاه موفق مردم محور باشد و نیازهای آنان را به نحو مطلوبی پاسخ دهد.

وی بیان کرد: تسهیل‌گری و ارائه خدمات به صورت نوین از دیگر ویژگی‌های ممتاز سازمان بیمه سلامت در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم است.

ابراهیمی افزود: هفته بیمه سلامت فرصت ارزشمندی است تا فعالان این بیمه در استان و بویژه مدیرکل جوان و متخصص آن قدردانی شود.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان طرح تحول در نظام سلامت دستاوردهای قابل توجهی داشته که برخی از این رسالت مهم با تلاش سازمان بیمه سلامت فراهم شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.