عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست با مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با گرامیداشت دهه وقف افزود: مجموعه اوقاف این استان ظرفیت‌های خوبی برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و تولیدی دارد که باید از این موقعیت در این عرصه بیشتر بهره‌برداری شود.

وی بیان کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان حمایت از این شرکت‌ها برای کمک به اقتصاد و حل مشکلات باید مورد توجه قرار گیرد.

گراوند ادامه داد: با توجه به زودبازده بودن طرح‌های دانش بنیان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر باید نقش خود را در این عرصه بویژه در زمینه اشتغال و تولید محقق کند.

وی یادآور شد: در یک‌سال گذشته  ۲۵ موقوفه در استان بوشهر واگذار شده که این نشان از اعتقادات و پیشینیه تاریخی این استان در زمینه وقف است.

استاندار بوشهر گفت: وقف در عرصه مسکن، امنیت، حوزه فرهنگی و دیگر عرصه‌ها نقش آفرینی دارد که باید چنین ظرفیتی به حوزه‌های مختلف تعمیم داده شود.

وی بیان کرد: کارهای برخوردار از ظرفیت‌های مردمی منجر به بهره‌برداری زودتر و بموقع می‌شود که باید از این ظرفیت در عرصه‌های گوناگون بیشتر استفاده کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.