به همین مناسبت دوستاران امامت و ولایت مسیر 17کیلومتری شهر برازجان تا امامزاده ابراهیم واقع در روستای ننیزک از نوادگان موسی بن جعفر را با پای پیاده پیمودند.

حضور پرشمار اقشار مختلف مردم در همایش پیاده روی ولایت نشان از دلداگی آنان به ائمه اطهار (ع) دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دشتستان گفت : ۱۲۵ موکب برای پذیرایی و خدمت رسانی به زائرین پیاده روی ولایت در این شهرستان برپا شد.

حجت الاسلام حسین شیخی  افزود: این آیین مذهبی چندین سال است با حضور اقشار مختلف مردم به همراه عزاداری ،نوحه سرایی و دعا و نیایش و قرائت زیارتنامه برگزار می شود.

وی یادآورشد: هر ساله بیش از ۱۵۰ هزار نفر در این پیاده روی شرکت می کنند و موکب هایی نیز با مدیریت مردمی کار پذیرایی ،خدمات رسانی و استراحت زائرین را بعهده دارند.

وی ادامه داد : موکب ها و ایستگاه هایی نیز در راستای  فعالیت فرهنگی ،آگاهی بخشی و روشنگری با اهدای کتاب ،سی دی و پخش نواربرپا میشود .

شیخی گفت: ۱۲۰ وسیله نقلیه عمومی از ناوگان شهرداری برازجان کار جابجایی شرکت کنندگان در این همایش را برعهده داشتند.

فرمانده انتظامی دشتستان نیز گفت: در راستای آرامش و امنیت و رفاه این مراسم معنوی طرح ترافیکی ویژه ای با بسیج همه نیروهای استانی و شهرستان اجرا شد تا مردم در

کمال آرامش و سلامت به زیارت رفته و برگردند. 

سرهنگ فرهاد آراوند افزود : طبق این طرح محدودیت ترافیکی از ساعت 2 بامداد امروز از میدان والفجر برازجان تا تقاطع بنداروز ، از تقاطع بنداروز تا شاهزاده ابراهیم (ع) و از سه راهی جاده بخش کلمه ارغون تا امام زاده ابراهیم (ع) اجرا شد.

وی یادآورشد: کارانتقال زائران از امام زاده ابراهیم (ع) تا شهر برازجان توسط خودروهای عمومی شهرداری  انجام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.