به گزارش ایرنا، فرخ جلالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم ۷۳ دستگاه اتوبوس، ۱۴۶ راننده و نیروی خدمات گروه فنی به همراه یک دستگاه اتوبوس امداد سیار با تمامی امکانات در قالب ستاد اربعین حسینی جهت جابجایی زائران اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به زائران حسینی اقدامی ارزشمند بوده و ارزش آن کمتر از زیارت نیست، اظهار داشت: سال گذشته با حضور اتوبوسرانان بخش خصوصی، سرویس‌دهی مطلوب و مناسبی به زائران امام حسین(ع) ارایه شد و امسال نیز کاروان اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز برای رفاه و تسهیل در تردد به زائران خدمات ارایه می کند.

جلالی ادامه داد: همانند سال های گذشته خدمات ناوگان اتوبوسرانی شهرداری تبریز با شروع پیاده روی اربعین حسینی آغاز و تا اتمام کامل بزرگترین تجمع عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمات رسانی در محل های تعیین شده بصورت شبانه روزی انجام می شود.

براساس اعلام ستاد اربعین کشور، خدمات‌دهی به زائران در قالب موکب‌ها در داخل کشور از ۱۳ تا ۳۰ مهر و در داخل عراق از ۱۶ تا ۲۷ مهر برنامه‌ریزی شده است.

ناوگان اتوبوسرانی کلان شهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز  نزدیک به ۸۰۰ دستگاه اتبوس دارد که روزانه بیش از ۶۰۰ هزار نفر را در این شهر جابجا می کنند.

۸۰۲۳/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.