مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به این‌که امسال مقرر شده با برنامه‌ریزی‌های هدفمند روحانی و طلاب توانمند در موکب‌های اربعین حسینی مستقر شوند، گفت: در دو سال گذشته بیش‌از یکهزار طلبه لرستانی در پیاده‌روی بزرگ اربعین حضور داشتند.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، حجت‌الاسلام علی میناپور، در جلسه ستاد اربعین لرستان که با حضور دستگاه‌های عضو این ستاد در محل حج و زیارت استان برگزار شد، از اعزام بیش‌‌از یکهزار طلبه لرستانی طی دو سال گذشته به مراسم پیاده‌روی اربعین خبرداد و اظهار کرد: امسال باید با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند در راستای اعزام باشکوه و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به زائران اربعین حسینی تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های عضو ستاد اربعین حسینی باید با دقت، برنامه‌ها و رسالت‌های محموله خود را انجام دهند، افزود: نهادها و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد باید خالصانه و با همت جهادی در خدمت‌رسانی به زائران در حوزه‌های مختلف همت خود را به‌کار گیرند.
مدیر حوزه علمیه لرستان اضافه کرد: در دو سال گذشته بیش‌از هزار طلبه لرستانی در پیاده‌روی بزرگ اربعین حضور داشتند که در این راستا به تبلیغ دینی و فرهنگی زائران نیز اهتمام داشتند.
وی با اشاره به این‌که امسال مقرر شده با برنامه‌ریزی‌های هدفمند روحانی و طلاب توانمند در موکب‌های اربعین حسینی مستقر شوند، بیان کرد: در این راستا طلاب و مبلغانی از طرف حوزه علمیه در میان موکب‌ها مستقر خواهند شد تا پاسخگوی سؤالات شرعی زائران باشند و در این راستا زائران را همراهی کنند.
میناپور با بیان این‌که سایر طلاب نیز در همایش بزرگ اربعین به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی به زائران خواهند پرداخت، یادآور شد: از ظرفیت تبلیغی حضور طلاب و مبلغان در کاروان‌های زیارت اربعین باید بهره گیریم و با برنامه‌ریزی‌های هدفمند در تعمیق اثرات مطلوب زیارت اربعین به زائران قدم برداریم.
در پایان این جلسه فعالیت‌ها و رسالت‌های محوله دستگاه‌های عضو ستاد اربعین لرستان قرائت و بر برنامه‌ریزی باشکوه و هدفمند این همایش جهانی تاکید شد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.