عباس جمشیدی عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: شعار انتخابات گام دوم، امانتداری، بی‌طرفی و انسجام ملی است و براین اساس مدیران دستگاه‌های اجرایی قول و وعده‌ای به هیچیک از کاندیداها ندهند.

وی تاکید کرد: استفاده از امکانات اداری به نفع و یا برعلیه هر کسی، جناح و گروهی بعنوان خط قرمز به‌شمار می‌رود و با متخلفان برخورد می‌شود.

جمشیدی اضافه کرد: اصل، حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات است و انتخاب مردم برای همه قابل قبول است و وظیفه ما این است که رای مردم را در پایان انتخابات بدون هیچ کم و کاستی تقدیم آنان کنند.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات ثابت می‌کند مردم علاقه‌مند به نظام و اعتماد به مسئولان دارند.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: تبلیغات زود هنگام هریک از کاندیداهای احتمالی خلاف قانون است و با هرگونه اقدامی در این خصوص برخورد می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت: از همه دستگاه‌های اداری که زمینه حضور مردم در این عرصه را فراهم و پشتیبانی کردند قدردانی می‌شود.

جمشیدی اضافه کرد: با وجود اینکه دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام و نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند و تلاش شد با ایجاد ناامنی در کشور عراق حرکت اربعین را کم‌رنگ کند اما این دسیسه بی‌نتیجه ماند.

وی ادامه داد: امسال تنها از استان بوشهر ۸۴ هزار نفر در راهپیمایی اربعین شرکت کردند و این میزان حضور بیانگر شکست نقشه‌های دشمن در ضربه زدن به حرکت اربعین است.

جمشیدی با اشاره به آغاز هفته پدافند غیر عامل اظهارداشت: پدافند غیر عامل نوعی پیشگیری برای حمایت از سرمایه‌های مردم، حفظ زیرساخت‌ها و کاهش میزان آسیب پذیری در زمان وقوع حوادث است و با ارائه آموزش‌ها تاب‌آوری بیشتر و میزان آسیب‌پذیری کمتر می‌شود.

وی همچنین بر حضور و پاسخگویی مدیران و استفاده از تجهیزات دستگاه‌های اجرایی در زمان بحران تاکید کرد.

فرماندار بوشهر بر ضرورت هرچه بهتر برگزار کردن اجلاس نماز در استان تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.