معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هیات بازرسی به عنوان نماینده وزیرکشور ماموریت بازرسی و کنترل عملکرد دستگاه های اجرایی در ایام برگزاری انتخابات را دارد.

ایرج حیدری شامگاه دوشنبه در نشست با اعضای هیات بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هرمزگان افزود: هیات بازرسی از برگزار کنندگان انتخابات تقاضا دارد مقید به اجرای قانون باشند و تلاش کنند از بروز هرگونه تخلف پرهیز نمایند.

وی افزود: به مردم شریف هرمزگان اطمینان داده می شود براساس رسالتی که هیات بازرسی انتخابات بر دوش دارد تمام توان خود را بر برگزاری سالم انتخابات و حفظ حق الناس متمرکز خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم هیات بازرسی انتخابات در استان هرمزگان امانتداری و رعایت بی طرفی در برگزاری انتخابات است .

حیدری بیان داشت: دیگر وظیفه مهم هیات بازرسی انتخابات، کنترل جریان انتخابات در استان و حصول اطمینان از انجام صحیح و دقیق به موقع وظایف قانونی است که در این مسیر باید بر روند عملکرد دستگاه های اجرایی و برگزارکنندگان انتخابات جهت حصول اطمینان از برگزاری صحیح انتخابات نظارت دقیق صورت پذیرد.

رییس هیات بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان گفت: اجرای دقیق قانون و رعایت اصل بی طرفی و امانتداری  مهمترین رسالت هیات بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

استان هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی است که سه نفر از حوزه مرکزی (بندرعباس، قشم، حاجی آباد،بوموسی و بندرخمیر) یک نفر از حوزه شرق استان (میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد) و یک نفر از حوزه غرب (بندرلنگه، بستک و پارسیان) به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.