سید کمال‌الدین شهریاری روز جمعه در نشست مشترک اقتصاد مقاومتی و گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی  استان بوشهر افزود: در این استان با حدود یک میلیون نفر جمعیت و همجواری با خلیج فارس نباید بیکاری وجود داشته باشد.
وی بیان کرد: زیر ساخت‌های توسعه و سرمایه‌گذاری و همچنین ظرفیت‌های معدن استان نادیده گرفته شده تا جایی که اکنون نرخ بیکاری شهرستان تنگستان ۱۸.۱ درصد است.
شهریاری تاکید کرد: در راستای شکوفایی ظرفیت‌ها برای کاهش بیکاری، بندر خورشهاب قابلیت فعال‌سازی به‌ویژه در صادرات مواد معدنی را داراست.
وی یادآور شد: بندر خورشهاب مزیت زیادی برای احداث پایانه صادرات موادمعدنی دارد زیرا نسبت به شهرستان‌های تنگستان، دشتی و دشتستان به‌عنوان ظرفیت‌های معدنی بوشهر موقعیت بسیار مناسبی دارد.‌
نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با بخش‌نامه و آئین‌نامه نمی‌توان بخش خصوصی را اداره کرد و تا زمانی که بخش خصوصی این‌گونه از سوی دولت اداره می‌شود کار به جایی نخواهد رسید.

شهریاری ادامه داد: در این ارتباط باید مدیران و فرمانداران از اتاق‌های خود بیرون رفته و با حضور در دفتر فعالان اقتصادی برای مشکلات بخش خصوصی چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.