پیام مساعدی روز پنج‌شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این ناپایداری به صورت رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد پبش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: همانطور که انتظار می‌رفت در شبانه روز گذشته نیز همچون یک هفته اخیر  در برخی نقاط جنوبی و شرقی استان رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق گزارش شد.

مساعدیادامه داد: احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی در برخی نقاط جنوبی و شرقی و گاهی شمالی استان بیشتر از سایر نقاط پیش‌بینی شده است.

وی عنوان کرد: تا اوایل هفته آینده غبار محلی و در ابتدای صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، افزایش ابر و گاهی وزش ملایم باد و طی ساعت‌هایی از بعد از ظهر تا شب همراه با

رشد ابر پیش‌بینی شده است.

مساعدی یادآورشد: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ و در برخی ساعات تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و گاهی در بعد از ظهر تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌پیش شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۵۱ بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۵۷، جزر دوم ساعت ۱۶:۰۶ و مد دوم ساعت ۲۲:۱۷ خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.