کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: این ناپایداری برای برخی نقاط این استان با تمرکز بیشتر به نواحی شرقی و بخش‌هایی از مناطق جنوبی تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

محمدرضا انصاری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ظهر فردا سرعت وزش باد شمال غربی تا حدودی افزایش می‌یابد و طی هفته پیش رو دمای هوا نیز به طور نسبی در این استان کاهش می‌یابد.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در طول روز وزش باد، گاهی افزایش ابر و در ساعت‌هایی از بعد از ظهر تا اوایل شب در برخی نقاط همراه با رگبار باران، رعد وبرق و وزش تندباد به همراه گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

انصاری ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، گاهی جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و در ساعت‎هایی از بعد از ظهر تا شب ۱۴ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در هنگام وزش تندباد به بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در ساعت‎هایی از بعد از ظهر تا شب در هنگام وزش تندباد ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

انصاری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۵۲، مد اول ۱۲:۲۷ ، جزر دوم ۱۷:۱۲ و مد دوم ۲۳:۵۳ خواهد بود.

۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.