فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان در این مراسم گفت: دوران مقدس سربازی فرصتی مغتنم برای آغاز گام دوم انقلاب است.

سرهنگ اسماعیل تاجیک افزود: در بیانیه گام دوم بیشترین تکیه مقام معظم رهبری به جوانان است و امروز جوانان ما باید بیشتر از هر زمان دیگری زمینه تحقق گام دوم انقلاب و جهاد تمدنی را فراهم کنند.

وی بیان کرد: سربازان وارثان خون مطهر ۶۰ هزار شهید هستند و باید با ایمان، ایثار، همت و کار علمی و جهادی راه شهیدان را ادامه دهند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه کنگان گفت: امام خمینی (ره) با تاسی به سیره حسینی و با همراهی ملت خداجوی توانست نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی را رقم بزند و امروز نظام ما نظامی مبتنی بر دین مقدس است.

حجت الاسلام ابوالقاسم رضایی اندیشمند به اهمیت سربازی در دین و آموزه های دینی و نیز انجام خدمت مقدس سربازی در حکومت دینی اشاره کرد و ادامه داد: سربازان در جمهوری اسلامی سربازان ولایت هستند و این مساله آنها را از همه سربازان دنیا متمایز کرده است.

وی ولایتمداری را راه و رسم و سیره شهدا دانست و بیان کرد: پیشرفت ها نتیجه ولایتمداری است و هر جایی که متوقف و یا سرعت کند شده علتش دور شدن از مسیر ولایت بوده است.

این مقام مسئول با مقایسه اهمیت و جایگاه سربازی در حکومت دینی و غرب اظهارداشت: بر خلاف غرب در آموزه‌های دینی سرباز دارای ایمان به هدف و استقامت در مسیر رسیدن به هدف است.

در پایان این مراسم سربازان نمونه سپاه، نیروی انتظامی، پایگاه دریابانی و پایگاه هوایی شهرستان کنگان تجلیل شدند.

۷۲۰۸/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.