فاطمه کرم پور روز دوشنبه در نشست با رئیس اداره نظارت و ارزیابی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دنبال آن ادارات استانی وظیفه فرهنگ‌سازی در همه حوزه‌های جامعه را بر عهده دارند و انجام مسئولیت‌پذیری و رعایت امر به معروف و نهی از منکر از اولویت‌های این اداره‌کل است.

وی افزود: تشویق افراد به انجام معروف‌ها و راهنمایی و تذکر در ارتباط با منکر در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره انجام شده است.

کرم پور اضافه کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در اجرای تمام برنامه‌های فرهنگی هنری خود موضوع امر به معروف و نهی از منکر را رعایت کرده است.

وی ادامه داد: عفاف و حجاب مختص به ظاهر و رعایت حجاب ظاهری نیست بلکه به باطن انسان مربوط می‌شود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: برگزاری جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی با هدف ترویج معروف‌ها یکی از مهمترین برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این ارتباط است.

کرم پور بیان کرد: انجام امر به معروف و نهی از منکر در هر جامعه‌ای موجب پویایی، سربلندی و شکوفایی می‌شود و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مختلف و متنوع و احیای این مهم ضروری است.

 رئیس اداره نظارت و ارزیابی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر گفت: اهمیت دادن به امربه معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است تا رسالت اصلی این موضوع مهم در جامعه انجام شود.

علی موحدی اظهار کرد: برای سنجش یک فرد باید خوبی‌ها و بدی‌های یک شخص را ببینند و بعد نسبت به فعالیت او واکنش نشان دهند.

وی افزود: تقویت معروف یک مولفه مهم است که نقش و تاثیرگذاری در توسعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر دارد.

موحدی بیان کرد: سعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر این است که معروف‌ها را در جامعه گسترش و از ترویج منکرات جلوگیری کند.

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یکی از ١٨ عضو اصلی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر در استان بوشهر است.

۷۲۰۸/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.