مجید خورشیدی روز سه شنبه در آیین تجلیل از آزادگان و پزشکان شهرستان دیلم افزود : دولت تدبیر و امید از روزهای آغازین خدمت با برنامه ریزی های مدون و کارشناسی شده در تمامی حوزه‌ها اقدامات توسعه‌ای را در دستور کار قرار داد و خدمات انجام گرفته امروز به مردم حاصل نگاه امید آفرین دولت است.

وی  شرایط امروز کشور را بلحاظ  محدودیت های مالی و تخصیص اعتبارات عمرانی در طول تاریخ نظام بی سابقه دانست و اظهار داشت: وضعیت امروز کشور بدلیل تحریم های ناجوانمردانه از روزهای جنگ هم سخت تر است.

خورشیدی گفت: تلاش های امروز خدمتگزاران مردم در دولت از جمله ایجاد و توسعه راه ها، راه آهن، سلامت، ورزش ، طرح های رونق اقتصادی و دیگر پروژه های عمرانی و توسعه‌ای نشانگر بیتاثیر بودن شدیدترین تحریم‌های طول تاریخ بشریت بر کشور است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر  موفقیت های امروز نظام و دولت را  حاصل انسجام و اتحاد مردم دانست و تاکید کرد:  مردم کشور  دارای گذشته فرهنگی بلند و آینده درخشان است و شایسته بهترین خدمات هستند.

وی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: ورود آزادگان به کشور خوشحالی بی سابقه ای را در مردم ایجاد کرد و بازگشت این پرستوهای عاشق به وطن و ایثارگری‌ها و دفاع حق طلبانه از کشور تا همیشه در ذهن مردم خواهد ماند.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر  گفت : به رغم همه سختی هایی که آزادگان در دوران اسارت متحمل شدند  قادر به شکست شخصیت آنان نشدند و  پس از برگشت به میهن حافظ قرآن، زبان های خارجی، علم و فنون مختلف  شدند.

وی افزود:  ملت ایران در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها برای جهانیان افتخار می‌آفرینند  و باید به این مردم به بلندای تاریخ احترام گذاشت .

 فرماندار دیلم  همدلی، انسجام و وفاق مردم و مسئولان را عامل اصلی توسعه امروز شهرستان دانست و گفت: تمامی برنامه‌های هفته دولت با محوریت امید بخشی به جامعه و رفع مسائل و مشکلات مردم انجام می‌شود.

عبدالامیر قاسمی افزود: توسعه شهری و روستایی، راههای ارتباطی، فضاهای ورزشی، آموزشی و تکمیل زیر ساخت‌ های برق و آب از اقدامات انجام شده دولت در این شهرستان است.

وی اظهار داشت: ۵۴ طرح سرمایه‌گذاری واشتغال‌زایی برای سال ۹۸ هدف گذاری و شناسایی شده است که با حمایت های دولت تسهیلات لازم به این بخش ها داده خواهدشد و  زمینه اشتغال و رونق تولید در شهرستان فراهم خواهد یافت.

وی گفت: در هفته دولت امسال با تلاش و مساعدت همه خدمت‌گزاران مردم در شهرستان دیلم ۳۰ طرح با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان افتتاح و  عملیات  اجرایی ۱۴ طرح با  اعتبار ۳۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

دراین آیین از ۱۳ آزاده سرافراز و ۳۰ پزشک متخصص وعمومی شهرستان تجلیل بعمل آمد.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۷۲۱۵/۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.