فرماندار گناوه روز سه شنبه  در آئین اختتامیه کلاس‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: این مرکز در زمینه‌های مختلف و در راستای جذب و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان  شهرستان گام‌های موثری برداشته و  قابل تقدیر است.

سیدعلی پاک نژاد افزود: کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان در زمینه معرفی و شناساندن بیشتر مناسبت‌ها و آیین‌های مذهبی به اعضا، آموزش‌ها و اطلاعات لازم ارایه دهد.

وی اظهار کرد: آثار و دستاوردهای هنری و فرهنگی اعضای کانون در نمایشگاه دایر شده به مناسبت هفته دولت بیانگر این است که تلاش‌های این مرکز برای پرورش کودکان و نوجوانان به ثمر نشسته است.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گناوه گفت: این مرکز با هدف رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان در خرداد سال ۱۳۷۰ در گناوه تاسیس شد و هر سال با تدوین برنامه‌های متنوع برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی میکند.

فاطمه ارشادی افزود: سه انجمن قصه‌گویی، فیلم‌سازی و داستان‌نویسی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گناوه فعال شده و از اول مهر نیز انجمن سرود فعال می‌شود.

وی بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برنامه های مختلف در این مرکز اجرا شده که طرح اعضای برتر کتابخوان نمونه ای از آن است.

ارشادی افزود: امسال برنامه پویش فصل گرم کتاب ویژه تابستان در مصلای جمعه شهر گناوه اجرا شد که علاوه بر فعالیت‌های کتاب محور در این برنامه کتاب هایی به عنوان هدیه به کودکان و نوجوانان  اهدا شد.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان گناوه یادآور شد: امسال۳۲۰ کودک و نوجوان این شهرستان زیر پوشش برنامه‌های کلاس‌های تابستانه قرار گرفتند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۷/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.