عبدالله ویسی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همه بازیکنان جذب شده تمرین‌های بدن سازی پیش از فصل را تحمل کردند تا تیم به هدف‌های از پیش تعیین شده دست یابد.

وی بیان کرد: در این مدت شاهین با برگزاری چند بازی دوستانه و حضور در تورنمنت دوستانه توانست خود را به سطح خوبی از آمادگی برساند.

ویسی یادآور شد: تاخیر صورت گرفته در آغاز مسابقات لیگ برتر نیز به کمک تیم شاهین آمد و توانستیم شناخت بیشتری از بازیکنان داشته باشیم.

وی در ارتباط با هدف گذاری تیمش برای حضور در لیگ برتر گفت: ما می‌خواهیم بازی جوانمردانه و خوبی ارائه دهیم که مورد رضایت هواداران باشد و در عین حال در جدول لیگ نیز جایگاه‌ خوبی داشته باشیم و این دیدگاه که تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر در سال نخست تنها به فکر بقا در لیگ باشند را قبول ندارم و  زیرا این رویکرد به اعتقاد خودم توهین به تیم ماست.

ویسی تاکید کرد: تیم ما از ظرفیت و قابلیت های زیادی برخوردار است و با شناختی که از بازیکنانم دارم چنانچه از لحاظ رفاهی و امکانات به تیم ما اهمیت داده شود می‌توانیم در نیمه بالای جدول قرار بگیریم.

وی در ارتباط با دیدار تیمش با سپاهان اصفهان گفت: ما به هر حال باید با این تیم بازی می‌کردیم که امسال برای قهرمانی نیز بسته شده است اوایل فصل به ‌آنها خوردیم این به سود تیم شاهین بوشهر است.

ویسی افزود: با این حال چه خوب است تا این تیم برای قهرمانی شکل نگرفته با آنها بازی می‌کنیم  زیرا در این وضعیت از تیم ما شناخت کافی ندارد و می@توانیم با استفاده از شرایط برابر آنها عملکرد مناسبی تری داشته باشیم.

وی یادآور شد: هر چند سپاهان یک تیم گردن کلفت با کادر فنی با سطح بالا است ولی تیم ما نیز تلاش می‌کند تا برابر هواداران یک نمایش خوب داشته باشد.

تیم های شاهین بوشهر و سپاهان اصفهان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه هفته جاری در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهید مهدوی بوشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.