در این آیین از رتبه‌های برتر زیر ۲۰۰۰ کنکور، دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی، هنری و مذهبی استانی و کشوری، فرهنگیان دارای مقام‌های استانی و  آزادگان سرافراز آموزش و پرورش شهرستان تجلیل به عمل آمد.

سرپرست معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین گفت: مجموعه آموزش و پرورش گناوه در برگزاری برنامه‌ها در استان سرآمد است و  تقدیر از ۳۴۲ دانش آموز و فرهنگی برتر نمونه‌ای از این تلاش هاست.

عباس امید افزود: موفقیت های بدست آمده نتیجه تلاش های خالصانه و بدون چشمداشت معلمان و مربیانی است که با جان و دل برای پیشرفت فرزندان این مرزو بوم تلاش می‌کنند که جای تقدیر دارد.

وی اظهار داشت:  با نگاه ویژه‌ای که فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان گناوه  نسبت به آموزش و پرورش دارند امیدواریم شاهد درخشش بیشتر دانش آموزان و فرهنگیان این منطقه باشیم.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: در این آیین از ۲۳ دانش آموز  رتبه زیر ۲ هزار در کنکور، ۶۸  فرهنگی دارای مقام های استانی شامل سرگروه‌های آموزشی، دبیران، مدیران و داوران،  ۱۹۶ دانش آموز  برتر در رقابت های رشته های ورزشی،  فرهنگی، هنری، قرآن و عترت در استان و  ۵۰ نفر برتر در مسابقات  علمی استانی و کشوری تجلیل می‌شود.

اسکندر احمدی افزود: به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور از ۵ آزاده  فرهنگی نیز تقدیر می‌شود.

وی گفت: این آیین  هفتمین مرحله تقدیر از برترین های آموزش و پرورش شهرستان گناوه  و آخرین مرحله  در سال تحصیلی ۹۸- ۹۷  این مجموعه است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه اظهار داشت:  موفقیت های کسب شده نتیجه همراهی و همکاری مسئولان و اولیا است و آموزش و پرورش برای پیشرفت بیشتر و نتایج پربارتر نیازمند همکاری و همیاری همه بخش هاست.

وی خاطرنشان کرد: باید با کمک هم به تعلیم و تربیت فرزندان و آینده سازان با حمایت از آموزش و پرورش کمک کنیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با ۱۰۳ هزار نفر جمعیت دارای ۱۸ هزار دانش آ»وز است.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.