معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: در استان بوشهر طی یک سال اخیر یک تحول عظیم رخ داده که از آن جمله ۳۳۰ کیلومتر نوسازی شبکه آب در حوزه روستایی و بیش از ۶۰ کیلومتر در حوزه شهری است. 
به گزارش ایسنا منطقه بوشهر، مهرداد ستوده در حاشیه بازدید از پروژه های آب استان بوشهر گفت: به اعتقاد بنده نجیب ترین و قدرشناس ترین مردم را در استان بوشهر داریم و کار برای این مردم افتخار بزرگی است. 
وی با بیان اینکه من از مدیران آبی استان و کارشناسان تشکر می‌کنم، افزود: به این دلیل که در استان بوشهر طی یک سال اخیر انقلاب آبی و یک تحول عظیم رخ داده که از آن جمله ۳۳۰ کیلومتر نوسازی شبکه آب در حوزه روستایی و بیش از ۶۰ کیلومتر در حوزه شهری است. 
معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تا سال ۹۲ یک متر مکعب آب شیرین کن نداشتیم و بین سالهای ۹۲ تا ۹۴ توانستیم ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب و امروز ۳۵ هزار متر مکعب در روز شیرین سازی آب انجام می‌شود. 
ستوده تاکید کرد: ان شاالله طی سال‌های ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ مجموعا ۱۵۰ هزار متر مکعب آب شیرین برای مصارف آب شرب به مردم تحویل داده خواهد شد. 
وی اظهار کرد: امروز به نمایندگی از سدهای فعال استان از سد خائیز بازدید داشتیم، من از پیگیری ها و تلاش‌ استاندار محترم تشکر می کنم که در کنار شورای تامین، هر دو هفته نشست شورای آب را نیز برگزار نموده و این موضوع را پیگیری کرده است.
معاون استاندار بوشهر ادامه داد: با این تلاش‌ها برای تابستان جاری توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و معضل آب تا حدودی برطرف شود و در تابستان پیش رو نیز می‌توانیم سربلند ظاهر شویم. 
مهرداد ستوده با بیان اینکه باید به مردم پاسخگو باشیم، گفت: در حوزه سدسازی، سد ارغون و سد اخند را کمتر از یک سال پیش آغاز کرده ایم که در هفته دولت سال آینده به پایان خواهد رسید. 
وی یادآور شد: سد دالکی را پس از سال‌ها تعطیلی توانستیم به ثمر برسانیم و همچنین سد خائیز، باغان و سدهای دیگر، لذا در حوزه سدسازی تا سال آینده می‌توانیم عملکرد خوبی را ارائه دهیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.