رئیس اداره تعزیرات حکومتی گناوه روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: در این مدت ۱۷۷ پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات، بهداشت و دارو و قاچاق کالا و ارز وارد این اداره و ۱۷۴ فقره از آنها مختومه شد.

رضا آریافر به عملکرد این اداره در بخش رسیدگی به پرونده های متخلفان اشاره کرد و گفت:  در مجموع در مدت یادشده ۲۳۱ پرونده در حوزه های کالا و خدمات، قاچاق و بهداشت در این شهرستان تشکیل شد که میزان ریالی محکومیت صادره در این پرونده ها  ۱۳ میلیارد و ۶۲۳ میلیون ریال بوده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی گناوه گفت: پارسال  نیز با اجرای احکام صادره متخلفان ۱۰ میلیارد و ۴۲۹ میلیون ریال جریمه شدند.

وی بیان کرد: از این مجموع هشت میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال در بخش قاچاق کالا و ارز، یک میلیارد و ۴۹۶ میلیون ریال در کالا و خدمات و مابقی در حوزه بهداشت، دارو و درمان بود.

آریافر افزود: میزان پرونده های رسیدگی شده در این شعبه در سال گذشته ۵۶۱ فقره شامل ۱۴۲ مورد آن قاچاق کالا و ارز، ۴۹۱  کالا و خدمات و ۱۲۸ مورد بهداشت و دارو بود که ۲۶ میلیارد و ۱۲۴ میلیون ریال محکومیت در این پرونده ها  برای متخلفان صادر شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی گناوه بیان کرد: یکی از برنامه های مهم این سازمان در سال جاری آموزش فرهنگ خرید کالا است که با همکاری آموزش وپرورش در صدد اجرای آن هستیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/6043

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.