مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رشد 17 درصدی پرونده های قاچاق به تعزیرات استان طی سال گذشته خبرداد.

محمد اقوامی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه مجموع کل پرونده وارده در سه بخش کالا و خدمات _ بهداشت و قاچاق کالا به تعزیرات استان طی سال گذشته 16 هزار و 421 فقره است افزود: از این تعداد پرونده وارده 16 هزار و 401 مورد مختومه شده است.

وی ادامه داد: مجموع محکومیت صادره برای کل پرونده های رسیدگی شده در استان 1266 میلیارد و 918 میلیون ریال می باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با بیان اینکه 11 هزار و 235 فقره پرونده در بخش کالا و خدمات وارد و 11 هزار و 230 مورد ان مختومه شده است اظهار کرد: بیش از 353 میلیاردو 460 میلیون ریال جریمه پرونده های این بخش است که افزایش 50 درصدی پرونده های وارده نسبت به مدت مشابه سال 96 را نشان می دهد.

اقوامی با بیان اینکه طی سال گذشته کاهش یک درصدی پرونده های وارده به بخش بهداشت،  دارو و درمان در استان را شاهدیم گفت: صد درصد پرونده های وارده به این بخش مختومه و بیش از 4 میلیارد و 385 میلیون ریال میزان محکومیت پرونده های بخش بهداشت، دارو درمان در استان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با بیان اینکه 4 هزار و 645 فقره پرونده طی سال گذشته در بخش قاچاق کالا و ارز وارد تعزیرات استان شده که از این تعداد 4 هزار و 630 فقره مختومه شده افزود: 907 میلیارد و 743 میلیون ریال میزان محکومیت در این بخش است که نسبت به مدت مشابه سال 96، پرونده های وارده در این بخش 17 درصد رشد داشته است.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.