امام جمعه بندر ریگ روز دوشنبه در جریان دیدار فرماندار گناوه افزود:  تلاش برای رونق و ارتقای جایگاه نماز جمعه در جامعه ؛‌خدمتی به ترویج  اسلام و حرکتی در راستای پشتیبانی از ولایت است .

حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش افزود: مایه افتخار است که از بدو تاسیس نهاد امامت جمعه دربندرریگ خدمتگزار مردم مومن و متعهد و انقلابی این منطقه بوده و فعالیت های خوبی توسط ستاد نمازجمعه در این بخش انجام شده است.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه  جمعه سراسر کشور، سلوک مدیریتی و فردی و نقشه راه را برای فرماندهان قرارگاه‌های فرهنگی کشور ترسیم کرد.
امام جمعه بندرریگ اظهارداشت: حضور فرماندار، بخشدار و مسئولان درجمع ستاد نمازجمعه نشان از همدلی، اتحاد و انسجامی است که همواره وجود داشته و در آینده استمرار دارد.

وی افزود: امیدواریم برای تشویق جوانان به نماز جمعه و بهتر برگزارکردن این فریضه عبادی سیاسی باهمکاری مسئولان در گام دوم انقلاب قدم‌های  موثری برداریم.

امام جمعه بندرریگ گفت: در گرامیداشت چهلمین سالروز اقامه نمازجمعه کشور بیش از ۴۵ برنامه تدارک و اجرایی شد.

وی یادآور شد: حضور رئیس سیاست گذاری ائمه جمعه استان  بوشهر، بخشدار و مسئولان ادارات در نماز جمعه و دایرشدن میز خدمت، نمایشگاه عکس و هنرهای دستی و  دیدار با خانوادهای معظم شهدا و ایثارگران بخشی از این برنامه ها بودهاست.

فرماندار گناوه گفت: نماز جمعه به عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب و ستاد نمازجمعه بندرریگ یکی از ستادهای فعال استان بوشهر و منشا  خدمات و برکات زیادی بوده است.

سیدعلی پاک نژاد بر حضور پرشور مردم در فریضه عبادی سیاسی جمعه  تاکید کرد و اظهار داشت: حضور گستره مردم و جوانان در نماز جمعه موجب شکست توطئه های مختلف دشمنان نظام شده است.

وی بیان کرد: باید با برنامه های فرهنگی گسترده نسبت به جذب جوانان در این آیین بزرگ گام برداشت.

محمد حسن بازویی بخشدار بندر ریگ با تبریک ۵ مرداد سالروز اولین اقامه نمازجمعه به امامت مرحوم آیت الله طالقانی گفت:  مجموعه اداری بخش با تعامل و همدلی با امام جمعه و  ستادنمازجمعه و سایر دستگاه‌های فرهنگی آمادگی کامل برای فرامین مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب دارد.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.