استاندار بوشهر روز شنبه در نشست کارگروه رونق تولید استان بوشهر گفت: با هر گونه اهمال و کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در زمینه رونق تولید برخورد می‌شود و مدیران موظف هستند با رعایت موازین قانونی نسبت به تسهیل‌گری در این زمینه اهتمام ورزند.

عبدالکریم گراوند افزود: دستگاه‌های ذیربط بویژه امور اراضی باید در مدت یک هفته به استعلامات صورت گرفته پاسخ دهد تا سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در چارچوب کاغذبازی و بروکراسی اداری معطل و سرگردان نشوند.
 
وی ادامه داد: در این زمینه انتظار می رود با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها شاهد روند بهتری در این زمینه در استان بوشهر باشیم.
 
گراوند بیان کرد: فرمانداران شهرستان های ۱۰ گانه استان بوشهر نیز باید در حمایت از تولید عملکرد موثرتری داشته باشند.

وی گفت: چنانچه فرمانداران پای کار باشند با شتاب بخشی در کارها موفقیت بیشتری حاصل می شود از این رو انتظار است فرمانداران با هدف افزایش بازدهی کار در این زمینه به طور ویژه وقت و انرژی بگذارند.
 
گراوند تاکید کرد: در رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار باید همه مسئولان و متولیان بویژه فرمانداران اهتمام ورزند و از ظرفیت‌ها به صورت درست و بهینه در مسیر پیشرفت و توسعه استفاده شود.

استاندار بوشهر افزود: در این ارتباط فرمانداران باید به صورت منظم نسبت به تشکیل کارگروه‌های رونق تولید و اقتصاد مقاومتی اقدام کنند.

گراوند گفت: مردم نباید در ادارات و دستگاه‌های اجرایی سرگردان شوند و باید در کمترین زمان ممکن  پاسخ های مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی با تاکید بر حمایت از طرح‌های گلخانه‌ای گفت: کشت گلخانه‌ای در ایجاد اشتغال پایدار بسیار موثر است که استان بوشهر در ۲ سال اخیر موفقیت های چشمگیری در این عرصه داشته است.

۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.