فرماندار گناوه در این آیین گفت: از  شهردار این بندر که از نیکان این دیار است  انتظار داریم باتوجه به ظرفیت ها و قابلیت های این شهر برای اعتلا و پیشرفت گناوه گام های موثری بردارد.

سیدعلی پاک نژاد افزود: با توجه به اینکه شهرداری با عموم مردم و سروکار دارد تکریم و احترام ارباب رجوع در اولویت این مجموعه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: شفاف سازی درآمدها و هزینه ها، افزایش مشارکت بخش خصوصی در طرح های درآمدزایی شهری، تشکیل شورای عالی سرمایه گذاری، مدیریت مصرف، کاهش هزینه ها، بهبود و بکارگیری هوشمندسازی اطلاعات، توسعه امور فرهنگ شهری و استفاده از مزایا و امتیازات گناوه درقالب معرفی شهرهای کمتر توسعه یافته در اولویت های کاری شهردار باشد.

فرماندار گناوه  بیان کرد: ایمن سازی شهر در مقابل حوادث، اولویت بندی طرح ها با تاکید بر طرح های نیمه تمام از جمله پل خور گردشگری، میدان امام علی (ع)، مجتمع گردشگری و پل ورودی، نظارت مستمر بر طرح ها، کاهش وابستگی به درآمدهای ناپایدار ، ارتباط با شهروندان و طرح بازنگری تفصیلی شهر در دستور کار شهردار قرار گیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: آگاهی، هوشمندی و خلاقیت و نوآوری از مولفه و شاخصه های مهم است که برای شهرداران تعریف شده است.

حجت الاسلام عبدالحمید خدری افزود: انتخاب شهردار یکی از دغدغه های مردم و فعالان اجتماعی این شهر بود که محقق و همه انتظار داریم با خلاقیت هایی که در ایشان وجود دارد گناوه ای متفاوت تر از قبل داشته باشیم.

وی اظهار داشت: دارابودن خلاقیت و نوآوری در شهردار  موجب می شود  توانمندی آن چندین برابر شود تا برای ساختن شهری زیبا بیشتر تلاش و همت کند.

خدری با بیان اینکه اداره و مدیریت شهری متفاوت و چند بعدی است، گفت: برخلاف آنچه که تصور می کنیم شهرداری به صرف نهاد خدماتی و عمران شهری باشد، نیست بلکه  فرآیندها و تعاملات اجتماعی کل شهر بر عهده آن است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  شهردار باید با مبانی اعتقادی و ایدئولوژی اداری و مولفه ها و با فرهنگ آشنا و تسلط کامل داشته باشد.

وی  گفت: یکی از خصوصیات بارز شهردار باتوجه به اینکه خیلی از درآمدها و بودجه ها را مستقیم از دولت و مردم دریافت می کند اشراف و تسلط داشتن کامل به  شاخصه های اقتصادی است که باید از آن بهره مند باشد.

خدری افزود: باتوجه به اهتمام و حمایت های استاندار و معاون عمرانی به شمال استان و شهرستان گناوه و اهمیت فرماندار به مبلمان شهری با اختصاص اعتبار در کمیته برنامه ریزی، از شهردار جدید که فرزند فقید شهردار سابق است انتظار دارم برای ارتقا و توسعه این شهر با دارابودن ظرفیت ها و قابلیت ها مجدانه تلاش کند.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: این شورا در سال دوم ۱۵۸ مصوبه داشته که در کشور بی نظیر است که بخشی از آنها را شهرداران سابق و مابقی بر عهده شهردار جدید است که اجرایی خواهد کرد.

زهرا عرب زاده افزود: احیای بافت قدیم ، طرح مجتمع گردشگری، پل خور گردشگری، زیرسازی و آسفالت معابر و کوچه ها، نوسازی ساحل و پیاده رو سازی از عمده مصوبه هایی است که شهردار باید در برنامه های کاری خود قرار دهد.

وی گفت: باتوجه به اینکه بحث دلالی ها در شهرداری ها وجود دارد، شهردار جدید مکلف است که در این زمینه هوشیار و مراقب و  تکریم ارباب رجوع در سرلوحه کاری شهردار باشد.

در این آیین سیدجواد حسینی حقیقی به عنوان شهردار جدید بندر گناوه معرفی شد.

ماشالله احمدی شهردار سابق گناوه سال گذشته از مسئولیت خود استعفا کرد.

شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه ۷۰ هزار نفر از جمعیت ۱۰۳ هزار نفری این شهرستان را در خود جای داده است.

۶۱۶۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.