به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهدی رکنی حسینی در جلسه مشترک ستاد نمازجمعه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان بمناسبت برنامه ریزی گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و لیالی قدر افزود: دشمنان و بدخواهان نظام از جمله دولت مستکبر آمریکا ملت ما را باید شناخته باشند که در هشت سال جنگ تحمیلی با از خودگذشتگی و صبر و استقامت اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به تصرف آنان درآید و بدانند در این برهه نیز با تهدید، تحریم اقتصادی و ارعاب و آوردن ناوهاد به خلیج فارس نمی توانند به اهداف شوم خود دست یابند.
وی اظهارداشت: عملیات بیت المقدس و سوم خرداد در واقع فتح بزرگ و بی بدیلی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس بود که رزمندگان غیور بعد از 600 روز توانستند خرمشهر را از زیرچکمه های بعثیان آزاد و ضربه محکمی بر دشمنان وارد کنند.
وی بیان کرد: صیانت و حفاظت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب و نظام بر همگان واجب است.
امام جمعه گناوه گفت: تجلیل از فداکاری های رزمندگان اسلام این شهرستان از جمله دلیرمردان غیور فتح خرمشهر ضروری است و به همین مناسبت از 2 خانواده شهید که در عملیات بیت المقدس حضور داشتند، سرکشی و از آنان تقدیر خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت شب زنده داری در لیالی قدر، گفت: شب قدر، فرصت مناسبی برای استغفار و دعا کردن است و باید نهایت استفاده از این شب ها برده شود.
رکنی حسینی یادآورشد: لیالی قدر امسال نیز همانند سال های قبل در مصلای جمعه این شهر باحضور گسترده مردم مومن و متدین این شهرستان برگزار می شود.
مسئول ستاد نمازجمعه گناوه گفت: این ستاد در طول سال به مناسبت های مختلف نشست و برنامه های متعددی برگزار می کند.
حسین بستانی افزود: براساس هماهنگی های به عمل آمده به مناسبت سالروز فتح خرمشهر توسط سپاه به عنوان متولی برنامه های مختلفی برگزار و شب های قدر نیز بمدت 3 شب در مصلای جمعه برگزار خواهدشد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.