به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش میانه این دو پروژه را نیاز شهرستان در حوزه عمران دانست و گفت: با توجه به اینکه شهدای زینبیه سند مظلومیت شهرستان و ایران در طول هشت سال دفاع مقدس است و همچنین با توجه به اتمام تاسیسات استخر و معطل ماندن آن بخاطر تجهیزات، انتظار ما از استان تکمیل هر چه سریع تر این پروژه هاست.
وی همچنین با اشاره به مسائل بهداشت عمومی و بهداشت فردی دانش آموزان، افزود: آموزش و اطلاع رسانی در بین دانش آموزان مدارس با همراهی خانواده، سبب دستیابی به توفیق هرچه بیشتر در حوزه آموزش و پرورش است.
مشایخی همچنین بهداشت دهان و دندان و نیاز به تشدید کنترل در این حوزه را مهم ارزیابی کرد و توجه بیشتر به این موضوع در مدارس خواستار شد.
وی با اشاره به تحرکات، فراخوان ها و حرکت های منافقین کوردل با ایجاد بار روانی و احساس نگرانی در بین مردم از طریق فضای مجازی، بر ضرورت استفاده از هر فرصت جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی هر چه بیشتر از جمله در محیط مدارس و دانشگاه ها تاکید کرد.
فرماندار میانه گفت: حضور حداکثری مردم و به خصوص قشر نوجوان، جوان و فرهنگی جامعه در ایام ویژه سال مانند راهپیمایی روز قدس پشتیبانی ما از نظام و ولایت فقیه را به اثبات رسانده و القای یاس و ناامیدی دشمنان نظام را نقش بر آب خواهد کرد.
/3071/7231/6132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.