به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی در بازدید از دفتر هفته نامه دریادلان گناوه افزود: هرچقدر نشریات حرفه ای تر کار کنند به همان میزان جامعه و محیط پیرامونی به هدف خود بهتر دست خواهند یافت.
وی ادامه داد: دست اندرکاران امر نشریات و مطبوعات به عنوان نماینده مردم مسایل جامعه را رصد می کنند و وظیفه بسیار سنگینی برعهده دارند.
وی گفت: مطبوعات محلی به رغم مشکلات بیشتر، مزیت هایی دارند و بدلیل آشنایی و اشراف بر منطقه خود بهتر می توانند مسایل محلی را از نزدیک دیده و منعکس کنند.
خورشیدی، با اشاره به اینکه امسال چاپ و نشر با مشکلات عدیده ای از جمله کاغذ مواجه است، گفت: این موضوع مقطعی خواهد بود و با تلاش دوستداران و علاقمندان به کشور تغییر هیجانی در این زمینه فروکش و دغدغه اصحاب نشر و مطبوعات برطرف خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اظهارداشت: در سفرهای شهرستانی سرکشی از دفاتر نشریات و مطبوعات در دستور کار قرار گرفته و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنان قرار خواهیم گرفت.
صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه دریادلان گناوه با تقدیر از معاون استاندار بوشهر که به عرصه فرهنگی و رسانه ای ارج می گذارند، گفت: حدود 18 سال از فعالیت این نشریه می گذرد و در این مدت تمام همت و تلاش خود را بر محوریت اعتدال و به دور از افراط و تفریط برای کمک به توسعه استان و شهرستان خود بکار بسته ام و دراین ارتباط مقالات و مطالب زیادیتوسط این رسانه نشر شده است.
غلامرضا کرمی افزود: در کنار ارتباط با مسئولان و ارایه عملکرد آنان، انعکاس مشکلات و خواسته های مردم در اولویت فعالیت رسانه ای این نشریه قرار دارد.
وی اظهارداشت: یکی از مشکلاتی که دامنگیر نشریات در سراسر کشور شده موضوع کمبود کاغذ است که امیدواریم با درایت مسئولان برطرف شود تا دچار تعطیلی نشوند.
وی گفت: از زمان انتشار هفته نامه دریادلان تاکنون یک ریال تسهیلات دولتی دریافت نکرده ام و همه وقت خود را برای کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در این منطقه که از توانمندی و ظرفیت بالایی برخوردار است صرف کرده ام.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.