به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه افزود: فرمانداران شهرستان های استان در ارزبابی عملکرد مسئولان گزینه ارتباط با رسانه ها را مدنظر قرار دهند و به استانداری اعلام کنند.
وی اظهارداشت: مدیران دستگاه های اجرایی، امیدآفرینی را در جامعه مدنظر خود قرار دهند که یکی از ابزارهای آن ایجاد نشاط اجتماعی است.
وی با بیان اینکه نشاط و شادابی جامعه مانع از آسیب های اجتماعی می شود، گفت: برنامه های نشاط اجتماعی با تقویت و قوت بیشتری امسال در استان ادامه می یابد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: مدیران باید قدر فرصتی را که به آنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی اعطا شده بدانند و در خدمت رسانی به مردم که همه هستی خودرا فدای انقلاب کردند مجدانه بکوشند زیرا عمر خدمت روز به روز در حال کم شدن است.
وی بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در سالی که به نام رونق تولید توسط رهبر معظم انقلاب نام گذاری شده باید در تولید خدمات بهتر و شایسته به مردم بیش از پیش بکوشند و بر رفتار اداری و زیرمجموعه های خود نظارت دقیق و مستمری داشته باشند.
وی با بیان اینکه توجه به معیشت ساحل نشینان استان از اولویت ها به شمار می آید، گفت: براساس مصوبه اتخاذ شده در استانداری با خودروهای های شوتی در جاده ها منوط و مشروط بر تخطی نکردن از سرعت مطمئنه و نداشتن کالای ممنوعه قاچاق برخورد نخواهد شد.
خورشیدی، بر اتحاد و انسجام همه گروه ها و جناح ها در برهه کنونی تاکید کرد و اظهارداشت: باتوجه به اینکه در برهه کنونی کشور با تحریم های ناجوانمردانه برخلاف اخلاق روابط بین المللی توسط آمریکا قرار گرفته با مقاومت مردم و تدبیر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری از این گردنه عبور خواهیم کرد.
فرماندار گناوه گفت: مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان همدل و متحد به عنوان بال دولت تدبیر و امید به مردم خدمات رسانی می کنند.
سیدعلی پاک نژاد افزود: توجه به عمران و آبادانی و مسایل اجتماعی و نشاط اجتماعی در این شهرستان در اولویت های کاری قرار دارد.
وی اظهارداشت: این شهرستان در اعطای تسهیلات اشتغالزایی در سال گذشته موفق عمل کرد و در این ارتباط 220 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.
امام جمعه گناوه با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: یکی از برجسته ترین ویژگی های این امام همام گره گشایی و بخشش به فقرا و نیازمندان بود که باید از این سیره تاسی کنیم.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: در این برهه که کشور با تحریم های ناجوانمردانه آمریکا مواجه شده دولت تدبیر و امید، مسئولان استان و شهرستان همه تلاش و همت خود را برای حل مشکلات مردم بکار بسته اند.
وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان مقاومت است که مردم بارها آن را به اثبات رسانده اند.
امام جمعه گناوه افزود: از دولت تدبیر وامید انتظار داریم که به معیشت مردم این منطقه که به دریا وابسته بیش از پیش نگاه و توجه ویژه ای داشته باشند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.