به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه آشتیان عنوان کرد: رهبر انقلاب با اعلام سال 95 به نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نقشه راه را به مسئولان نشان دادند تا با عمل به آن با مشکلات کشور کاهش یابد و تحریم و توطئه های دشمنان نیز خنثی شود.
وی افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری اقدام و عمل در اقتصاد مققاومتی نباید در حد سخنرانی و همایش باقی بماند بلکه باید از فرصت ها و ظرفیت های موجود کشور در راه خدمت رسانی به مردم استفاده کرد.
امام جمعه آشتیان اظهار کرد: اصل اقتصاد مقاومتی بر چهار اصل مبتنی بر توانایی داخلی، استفاده از علوم دانش بنیان، مدیریت جهادی و تقویت بنیه های داخلی استوار است.
حجت الاسلام نیشابوری تصریح کرد: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور بهره مندی از مدیران کارآمد، توجه به اقتصاد بومی، بهره گیری از ظرفیت های جامعه جوان کشور، واگذاری امور به مردم، سرمایه گذاری مولد، توجه به بخش صنعت، کشاورزی و معدن، مبارزه با قاچاق و و اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
وی تاکید کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید برای تقویت تولیدات داخلی در آستانه عید نوروز بر فرهنگ سازی خرید اجناس ایرانی تاکید شود تا تولید داخلی نیزرونق یابد.
امام جمعه آشتیان عنوان کرد: مهمترین معیار زندگی حضرت زهرا (س) معنویت دائمی بود که اگر کسی به این شاخصه مجهز باشد خداوند تمام خیرات را به او عطا می کند.
وی گفت: امروز مهمترین بحران بشریت، بحران معنویت است در روایات ما نسبت به بحران معنویت در آخرالزمان هشدار داده شده و با از بین رفتن معنویت و یا کمرنگ شدن آن تعهد و وفا نسبت به افراد نیز از بین خواهد رفت.
امام جمعه آشتیان افزود: یکی از نهادهای خدمتگزار محرومین، کمیته امداد امام خمینی (ره) است و هفته احسان و نیکوکاری فرصتی است تا همه به یاری فقرا و محرومان بشتابند.
6992/3075/خبرنگار:آذر اسفندیاری***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.