به گزارش ایرنا، پرویز عبدی پور روز یکشنبه درنشست با خبرنگاران افزود: در پی موفقیت تیم شاهین شهرداری بوشهر و لزوم برنامه ریزی ها در این چند مدت نشست هایی برای بررسی وضعیت حضور تیم با حضور شهردار، اعضای هیات مدیره، اعضای شورای شهر و کارشناسان مربوطه برگزار و پیگیری هایی نیز دراین زمینه صورت گرفته است.
وی بیان کرد: در این نشست ها که با حضور کار شناسان حقوقی و مالی برگزار شده برای رعایت الزام های قانونی و مقررات جاری کشور در زمینه نحوه تیم داری امکان حمایت شهرداری از تیم شاهین وجود ندارد.
عبدی پور گفت: در این زمینه همت مسئولان استانی اعم از امام جمعه، استاندار و نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی می طلبد تا راهکارهای لازم برای شاهین بوشهر اندیشیده و زمینه حضور این تیم پرطرفدار در لیگ برتر فراهم شود.
نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در این ارتباط یکی از راهکارهای موجود دریافت مجوز یکساله از وزیر کشور است که سعی می شود در نخستین فرصت با وی دیدار کنم.
حجت الاسلام عبدالحمید خدری افزود: در این زمینه انتظار می رود با پیدا کردن حامی بخش خصوصی زمینه حضو قدرتمند شاهین بوشهر در لیگ برتر فوتبال کشور فراهم شود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.