به گزارش ایرنا، هر چند مسوولان ارشد باشگاه تاکنون هیچ گونه اظهارنظر رسمی در این باره نکرده اند، اما به نظر می رسد که این خبر تایید نشده بیانگر تصمیم های کلانی است که بزودی کنه آن آشکار خواهد شد.
در یکی از شبکه های اجتماعی منتسب به باشگاه تراکتورسازی تبریز این خبر با عنوان ' واگذاری باشگاه تراکتور کلید خورد' طرح شده است.
از سوی دیگر اظهارات پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در این خصوص و محتوای جلسه ای که با حضور وی، آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، نجفی شهردار و دبیری رئیس شورای شهر تبریز برگزار شده گویای واقعیت قریب به یقین خبر واگذاری باشگاه است.
مسعود پزشکیان نماینده تبریز در این باره اظهارکرد: 'روند واگذاری باشگاه تراکتورسازی با حفظ ساختار مدیریتی فعلی انجام می شود و پیش بینی‌های لازم برای تامین اعتبارات مورد نیاز باشگاه در سال‌های آتی صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه این تصمیم برای بهتر شدن موقعیت باشگاه تراکتورسازی اتخاذ شده است، گفت: هنوز جزییات این انتقال اعلام نشده است و معلوم نیست که این باشگاه به بخش خصوصی واگذار می شود و یا به سازمان دیگری انتقال می یابد.
پزشکیان با اشاره به اینکه آجرلو برنامه‌های خوبی برای درآمدزایی و بحث واگذاری باشگاه دارد، گفت: هرکاری هم که از دست ما بربیاد برای موفقیت تیم تراکتورسازی تبریز که به نوعی نماد ورزش آذربایجان است، انجام خواهیم داد.
حال باید منتظر ماند تا واقعیت واگذاری تیم فوتبال 'پرشورها' از مجرای رسمی برای روشن شدن زوایای آن در روزهای آتی اعلام و تبیین شود.
تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در حال حاضر با 63 امتیاز در مکان دوم جدول لیگ برتر کشور قرار دارد.
خبرنگار: پرویز انصاری** انتشار: محمد عزیزی راد
3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.