به گزارش ایرنا، کریم علی حسنی روز شنبه در نشست مشترک فعالان رسانه و روابط عمومی های شهرستان دیر افزود: امروز نقش و جایگاه خبر و اطلاع رسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اداره قوی، روابط عمومی قوی دارد.
وی اضافه کرد: روابط عمومی ادارات مبنای تصمیم گیری هستند و نقش آنان در توسعه بسیار پررنگ است و باید جایگاه خود را بالا بدانند.
فرماندار دیر همدلی و تعامل بین روابط عمومی ها و فعالان رسانه را ضروری دانست و بیان کرد: فضای مجازی ابزار اطلاع رسانی است که باید در راستای توسعه و شفاف سازی حرکت و برای پیشرفت شهرستان به مدیران کمک کند.
وی با تاکید بر اینکه مدیران شهرستان دیر به دنبال ایجاد محدودیت در اطلاع رسانی و اخبار نیستند، گفت: همه ادارات برای شفاف سازی و اطلاع رسانی باید با خبرنگاران همکاری و خبرنگاران هم باید با اطلاع رسانی درست و صحیح، مردم را آگاه کنند.
علی حسنی اظهارداشت: هدف رسانه دید مثبت، تشریح و توصیف شهرستان برای کمک به حل مسائل و مشکلات است و در بیان عملکرد مدیران در بخش های مختلف همکاری رسانه احساس می شود.
وی در بخشی از سخنان خود به کارهای صورت گرفته درشهرستان دیر اشاره کرد و افزود: در مبارزه با حمله ملخ های صحرایی اقدامات خوبی انجام شده و از ظرفیت همه دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد برای مبارزه با این آفت استفاده می شود.
فرماندار دیر در ارتباط با بحران آب شهرستان دیر گفت: ورودی آب این شهرستان با مصرف همخوانی ندارد و منجر به قطعی آب می شود که مدیران دستگاه مربوطه با همکاری روابط عمومی باید بیشتر ورود کنند و به مردم اطلاع رسانی شود و مردم هم این کار را می پذیرند.
وی ادامه داد: کالاهای ضروری مردم همچون شکر، گوشت و مرغ که به عنوان ارزاق عمومی شهر است برای توزیع مناسب آن باید دقیق به مردم اطلاع رسانی شود.
علی حسنی در باره بیمارستان دیر گفت: اگر چه بیمارستان دیر هنوز تکمیل نیست و کارهای زیادی دارد اما در جذب نیروی متخصص و خدمات انجام شده به مردم باید اطلاع رسانی شود.
در ادامه این نشست شماری از مسئولان روابط عمومی ادارات و فعالان رسانه به بیان دیدگاه خود پیرامون روابط عمومی ها و رسانه پرداختند و در پایان از پنج روابط عمومی برتر شهرستان قدردانی شد.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
6043/7207
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.