به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: آمریکا کشوری جنایتکار، خائن، به هیچ پیمانی متعهد نیست و همواره به دنبال منافع رژیم صهیونیستی است.
وی بیان کرد: تاریخ اروپا سراسر جنایت است هرچند آنها از برجام خارج نشدند اما در این مدت تنها هدف های آمریکا را دنبال کردند.
صفایی بوشهری اضافه کرد: آمریکا و اروپا قابل اعتماد نیستند تنها راه مقابله در جنگ اقتصادی توکل بر خدا، تکیه به اقتدار مردم و توان جوانان این سرزمین و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی است.
وی تاکید کرد: با برنامه ریزی دقیق و دانش بنیان براساس رشد علمی و توان جوانان نخبه ایرانی می توانیم بر مشکلات غلبه و در مقابل دشمن با اقتدار ایستادگی کرد.
امام جمعه بوشهر گفت: اروپا به ضرب الاجل صادر شده از جانب ایران توجهی نکرده و اگر 10 سال دیگر هم به آنها مهلت داده شود باز هم آنها زیر بار تعهد خود در برجام نمی روند چون هدف آنان براندازی ایران است.
وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با جامعه فرهنگیان کشور افزود: اتحاد ملی و حول محور ولایت و اطاعت از فرامین ولی فقیه عنصر اساسی شکست دشمن است.
صفایی بوشهری گفت: سند 2030 از برنامه ها و سندهای جهان غرب است که می خواهند فرهنگی اسلامی و دینی ما را از بین ببرند.
وی تاکید کرد: مسئولان آموزش و پرورش از سند 2030 برحذر باشند چون توجه به این سند مایه اضمحلال نهاد تعلیم و تربیت اسلامی ایران می شود.
امام جمعه بوشهر ادامه داد: نباید به بهانه ایجاد نشاط و شادابی در مدارس امور ناپسند و نامطلوبی دیده شود.
صفایی بوشهری برضرورت کنترل قیمتها، نظارت بر بازار، مدیریت آب شرب در استان تاکید کرد.
وی یادآور شد: به تازگی تعدادی از جوانان تحصیلکرده استان بوشهر در منطقه ویژه پارس جنوبی از کارشان بیکار شدند که از وزارت نفت می خواهیم از این تصمیم صرفه نظر کنند و آنها را به کار خود برگردانند.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.