به گزارش ایرنا، علی مکرمی روز دوشنبه در دیدار با جمعی از معلمان این شهرستان افزود: برای تامین امکانات رفاهی و تفریحی برای معلمان و دبیران مدارس سایر ادارات و بخش های مختلف شهرستان از جمله اداره ورزش و جوانان نیز باید با مدیریت آموزش و پرورش همکاری کنند.
وی با بیان اینکه معلمان چراغ راهنمای توسعه کشور هستند، اظهار داشت: سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش و کلاس های درس مدنظر قرار گیرد و برای تحقق اهداف این 2 موضوع مهم معلمان باید نقش محوری خود را ایفا کنند.
فرماندار تکاب با اشاره به پرهیز از مباحث سیاسی در مدارس بیان کرد: تلاش های مجموعه آموزش و پرورش باید فارغ از نگاه های سیاسی باشد.
مکرمی ادامه داد: هم اینک نیازمند تقویت نشاط اجتماعی در مدارس هستیم و این امر مهم باید در مدارس و کلاس های درس مورد توجه باشد و برنامه ریزی مناسبی در آموزش و پرورش برای تحقق نشاط اجتماعی صورت گیرد.
وی گفت: نباید در مدارس تکاب مسائل قومیتی مطرح شود و مدیران و معلمان باید از بروز رفتارها و بیان گفتارهای تفرقه افکنانه در محیط های آموزشی جلوگیری کنند.
به گزارش ایرنا، در این دیداراز 18 نفر معلم نمونه این شهرستان نیز قدردانی به عمل آمد.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای بیش از 15 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است که تعلیم و تربیت آنان برعهده یکهزار و 200 نفر معلم این شهرستان است.
7514/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.