به گزارش ایرنا، مهدی تارتار پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان افزود: با توجه به این هدف گذاری و همچنین میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در تیم حریف، تیم پارس جنوبی در برابر آنها کار ساده ای در پیش ندارد.
وی بیان کرد: تیم ذوب آهن اصفهان در کارنامه خود نایب قهرمانی آسیا را دارد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز تاکنون بهترین نتیجه را در بین تیم های شرکت کننده کسب کرده است.
تارتار ادامه داد: با این حال پارس جنوبی جم در بازی فردا برای شرافت بازیکنان و خانواده های خود برای بردن بازی می کند.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: این تیم برای دیدار با ذوب آهن محروم و مصدومی ندارد و با تمام توان خود برابر حریف صف آرایی می کند.
وی یادآور شد: تیم پارس جنوبی جم در نیم‌ فصل اول عملکرد خوبی داشت اما در نیم‌فصل دوم هر چقدر از بازی‌ها گذشت مشکلات این تیم بیشتر شد و از انگیزه بازیکنان نیز کاسته شد.
تارتار در خصوص حاشیه‌های تیم پارس جنوبی و کنار گذاشتن چند بازیکن این تیم گفت: صحبت‌های لازم در این خصوص انجام شده و دامن زدن مجدد به این موضوع صلاح نیست.
تارتار در واکنش به حاشیه‌های اخیر ورزشگاه‌های کشور و درگیری هواداران تیم ها افزود: به هر حال بازی‌ها به مراحل پایانی رسیده و چند تیم مدعی قهرمانی هستند که این مهم باعث افزایش حساسیت بازی ها و در نتیجه مسائل حاشیه ای در استادیوم شده است.
تیم های پارس جنوبی جم و ذوب آهن اصفهان جمعه هفته جاری ساعت 18 در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر می روند.
7212/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.