به گزارش ایرنا، قاسم حدادی فر روز یکشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش برابر الزورا عراق در هتل کوثر اصفهان افزود: شرایط روحی و ذهنی تیم ذوب آهن بطور کامل آماده است و با تمام قوا دستورات کادر فنی را در زمین برابر حریف عراقی پیاده خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: مقابله با تیم های فیزیکی تا حد زیادی به موفقیت در بازی نفر به نفر دارد و امیدوارم با حمایت هواداران اولین گام را در مرحله گروهی مسابقات محکم برداریم.
هافبک تیم ذوب آهن ایران ادامه داد: دو پیروزی ذوب آهن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا بسیار تاثیرگذار بود و این دو برد پشتوانه مناسبی برای آینده به شمار می رود.
حدادی فر با اشاره به هم بازی های جوان تیمش اظهارداشت: دو بازی گذشته در مرحله حذفی بازیکنان و بویژه جوانان را از لحاظ روحی آماده کرد و با وجود اینکه مشکل بدنی به سراغمان آمد، اما با ریکاوری وضعیت جسمانی اعضای تیم بهتر شده است.
وی به اهمیت حضور هواداران و حمایت از تیم اشاره کرد و افزود: با حمایت تماشاچیان هم در مسابقه فردا و هم در سایر مسابقات، نمایش های با کیفیتی خواهیم داشت.
تیم ذوب آهن ایران در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا 2019 از ساعت 19 فردا دوشنبه در ورزشگاه فولادشهر میزبان الزورا عراق خواهد بود
/6022 / 6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.