به گزارش ایرنا، علی جمادی روز چهارشنبه در نشست شورای پیشگیری ازوقوع جرم استان بوشهر افزود: با توجه به اینکه اقدام های انجام شده در مرحله پیشگیری کم هزینه تر از برخوردهای مقابله ای است، رویکرد دستگاه قضا در این استان پیشگیری از وقوع جرم است.
وی یادآورشد: شورای پیشگیری از وقوع جرم استان بوشهر سال گذشته همه برنامه های پیش بینی شده را به صورت 100 درصد انجام داده است.
جمادی گفت: با توجه به عملکرد مثبت شورای پیشگیری از وقوع جرم استان بوشهر تلاش می شود با تعیین سرفصل های مشخص برای پیشگیری از وقوع جرم بهترین عملکرد در حوزه قضایی در سالجاری اتخاذ شود.
وی تاکید کرد: شورای پیشگیری از وقوع جرم در استان بوشهر این آمادگی را دارد در صورت نیاز به شکل موردی ورود کند.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: اعضای ستاد پیشگیری از وقوع جرم در استان به صورت کلی و با احساس مسئولیت به مسائل نگاه کنند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهرنیز گفت: سرقت خرد، ضرب و جرح عمدی و منازعات و ایراد صدمه بدنی غیرعمدی بر اثر تصادف رانندگی از جمله جرائم مطرح در استان به شمار می روند.
الماس گشتاسبی افزود: در بحث سرقت های خرد استان بوشهر سال گذشته نسبت به سال 96 کاهش داشته و هیچ موردی از سرقت های کلان و خشن در استان گزارش نشده است.
وی یاد آور شد: درصد افزایش جرایم مربوط به ضرب و جرح عمدی و منازعات در استان بوشهر نسبت به سال 96 کاهش نشان می دهد.
رئیس پیشگیری از وقوع جرم در استان بوشهر گفت: با تلاش های انجام شده و کارگاه های آموزشی و مشاوره ها درصد افزایش پرونده های طلاق نسبت به سال گذشته کاهش نشان می دهد.
وی بیان کرد: شورای پیشگیری از وقوع جرم استان بوشهر سال گذشته 41 برنامه و امسال 39 برنامه در دستور کار دارد.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.