به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز سه شنبه در دیدار با مسئولان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر افزود: در یک پروژه سه ساله باید کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا مدنظر باشد و متناسب با این نگاه اقتصاد باشگاه مدیریت شود.
وی بیان کرد: یکی از کارهایی که در رابطه با تیم شاهین بوشهر باید صورت گیرد، طراحی اقتصاد پایدار متناسب با شرایط این تیم است.
صفایی بوشهری ادامه داد: در تیم شاهین بوشهر باید یک اتاق فکر خبره اقتصادی تشکیل و برای 20 سال آینده شاهین، برنامه ریزی و نگاه اقتصادی طراحی صورت گیرد.
وی تاکید کرد: ضروری است دوره گذشته حضور شاهین در لیگ برتر آسیب شناسی شود که اشتباه های آن دوره دیگر تکرار نشود.
صفایی بوشهری اظهارداشت: به هیچ صورت نباید اشتباهات شاهین در دوره قبل لیگ برتر در این دوره هم صورت گیرد چون شکست و سقوط شاهین تاثیرات روانی منفی زیادی در جامعه می گذارد.
وی یادآور شد: شاهین بوشهر اکنون تنها تیم شاهین فعال ایران در سطح حرفه ای است و این حضور در لیگ برتر، بارقه ای از امید در دل مردم به وجود آورده است.
صفایی بوشهری تاکید کرد: شاهین یک تیم نیست بلکه یک مکتب است و نگاه آن مردمی بودن، اخلاقی بودن، شاخصه های بالای فنی، تکنیکی و تاکتیکی بودن و نگاه پیروزمندانه داشتن است.
وی گفت: صعود شاهین شهرداری به لیگ برتر باعث ایجاد شور، نشاط و همگرایی بسیار خوب در استان بوشهر شده که در جهت حضور مقتدرانه این تیم در لیگ برتر از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: بسیاری از تیم های ریشه دار کشور بخاطر مشکلات مالی از بین رفتند به همین خاطر باید در ایران مقوله مدیریت علمیِ اقتصاد ورزشی تنظیم شود.
صفایی بوشهری با بیان اینکه بخش عظیمی از ورزش، حوزه اقتصاد است، گفت: متأسفانه مشکل مالی در حوزه ورزش کشور بسیار زیاد است که باید در این رابطه تدبیر جدی صورت گیرد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.