به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، محمد اسلامی در این پیام ضمن آرزوی توفیق برای تیم خونه به خونه و نساجی ، نوشت : امیدوارم بازیکنان برومند تیم های خونه به خونه و نساجی در آخرین و حساس ترین روز از بازی های لیگ فوتبال آزادگان با صعود به لیگ برتر فوتبال ایران، موجب شادی و خرسندی مردم ورزش دوست و جامعه ورزشی استان شوند. ‎
نماینده عالی دولت در مازندران افزود : شایستگی و توانمندی جوانان افتخارآفرین سرزمین علوی مازندران در عرصه های مختلف بویژه در آوردگاه های بزرگ ورزشی، مایه غرور و سرافرازی است.
استاندار مازندران ابراز تاکید کرد : امیدوارم بازیکنان این 2 تیم با اراده ای مصمم و با تمسک به پیشگاه صاحب العصر و الزمان ، حضرت مهدی موعود (عج الله تعالی) ، بار دیگر شایستگی و توانمندی جوانان ورزشکار این خطه قهرمان پرور را متجلی کنند.
اسلامی همچنین از مردم ورزش دوست و هواداران مشتاق این 2 تیم خواست تا با حضور در ورزشگاه و حمایت جانانه از تیم های خونه به خونه و نساجی، کمک کنند تا این 2 تیم شایسته فوتبال مازندران ، گام نهایی را برای حضور در لیگ برتر فوتبال کشور مستحکم تر بردارند.
لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز با برگزاری 9 مسابقه میان 18 تیم و رونمایی از چهره 2 تیم صعود کننده به لیگ برتر به پایان می رسد.
مازندران در لیگ دسته یک فوتبال 2 نماینده دارد که تا پیش از مشخص شدن نتیجه بازی امروز حداقل در روی کاغذ هر دو آنها شانس صعود به لیگ برتر را دارند .
امروز تیم خونه به خونه بابل در خانه به مصاف برق جدید شیراز خواهد رفت و نساجی قائمشهر در تهران مقابل راه آهن به زمین می رود .
هم اکنون تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با 64 امتیاز در رده نخست جدول لیگ آزادگان قرار دارد و تیم های خونه به خونه و نساجی با 61 امتیاز و با تفاضل گل به ترتیب در رده دوم و سوم قرار دارند .
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.