به گزارش ایرنا، سعید زرین فر روز یکشنبه در بازدید از کارخانه های آرد دشتستان افزود: برای ایجاد رقابت سالم با هدف تولید آرد با کیفیت و داشتن استانداردهای لازم درسال گذشته 2 کارخانه به چرخه تولید آرد استان بوشهر اضافه شد.
وی بیان کرد: در سال 1396 استان بوشهر دارای 2 کارخانه آرد به نام های خلیج فارس در شهرستان دشتی و الزهرا در شهرستان دشتستان بود.
زرین فر ادامه داد: با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید مبنی برای احیای واحدهای تولیدی غیرفعال و ایجاد واحدهای اشتغالزایی جدید، اقدام بازسازی و فعال کردن کارخانه آرد برازجان (پس از سال ها تعطیلی و رکود) و ایجاد کارخانه جدید گندم ریز کرد.
رئیس کارخانه آرد برازجان گفت: این واحد با 10 میلیارد ریال سرمایه گذاری شخصی بازسازی شده است.
سید محمد رضا مظلومی افزود: این واحد که پس از سال ها تعطیلی و رکود دوباره راه اندازی شده و اکنون 15 فرصت شغلی ایجاد کرده است.
وی یادآور شد: اکنون سهمیه آرد ماهانه این واحد تنها 900 تن است که با رسیدن آن به 2 هزار و 500 تن مورد درخواست فرصت های شغلی این واحد به 60 نفر بصورت مستقیم و 120 نفر غیرمستقیم افزایش می یابد.
مظلومی افزود: اکنون سهمیه آرد ماهانه چهار واحد تولید آرد استان بوشهر 10 هزار تن است که با تقسیم عادلانه امکان تامین آرد مورد درخواست این کارخانه فراهم می شود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.