به گزارش ایرنا، اسرافیل قربانی جمعه شب پس از شکست پنج بر یک تیمش برابر دریانوردان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: تیم شهریار ساری امسال دیر بسته شده و همین باعث شده تا روند دستیابی بازیکنان به هماهنگی های تاکتیکی به تاخیر بیفتد.
وی بیان کرد: تیم شهریار ساری امسال بیشتر بومی کردن تیم خود را دنبال کرده و این باعث شده تا همانند سال گذشته تیم قدرتمندی نداشته باشیم.
قربانی ادامه داد: این تیم در رده های پایه نیز بخوبی فعالیت های خود را آغاز کرده که این مهم به آینده سازی برای تیم شهریار ساری کمک شایانی می کند.
وی در ارتباط با دیدار تیمش با دریانوردان بوشهر نیز گفت: در این بازی 2 بازیکن محروم و 2 بازیکن مصدوم داشتیم و امیر حسین اکبری نیز به دلیل مصدومیت جزیی تنها با 50 درصد توان خود به میدان رفت.
قربانی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: نظارت لازم بر داوری های لیگ برتر فوتبال ساحلی صورت نمی گیرد و حتی شاید کلاس توجیهی ابتدا فصل نیز برای آنها برگزار می شود.
وی یادآور شد: در دیدار شهریار ساری و دریانوردان داور در سه گل تیم حریف تاثیرگذار بود و این سه گل در جریان بازی به ثمر نرسید بلکه با اشتباه های تیم داوری رقم خورد.
قربانی ادامه داد: امسال تمرکز تیم شهریار ساری بقا در جدول است ولی با این وجود نیم نگاهی نیز به بالای جدول داریم.
در این دیدار دریانوردان با برد برابر شهریار ساری 9 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.
در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دریانوردان با پارس جنوبی بوشهر دیدار می‌کند و تیم شهریار ساری نیز در خانه به مصاف گلساپوش یزد می رود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.