به گزارش ایرنا، عباس طبیب نژاد جمعه شب پس از پیروزی پنج بر یک تیمش برابر شهریار ساری در جمع خبرنگاران افزود: در این دیدار برای نخستین بار بود که بازیکنان دریانوردان با بازیکنان ملی پوش تنه به تنه می شدند ولی با این وجود موفق به گرفتن نتیجه ای درخشان شدند.
وی بیان کرد: بازیکنان ما در این دیدار با تمام وجود بازی کردند و مزد جنگندگی خود برابر حریف را با یک پیروزی پرگل دریافت کردند.
طبیب نژاد ادامه داد: دریانوردان امسال بازیکنان جوان زیادی دارد که انتظار می رود امسال به عنوان پدیده های لیگ برتر فوتبال ساحلی لقب بگیرند.
وی افزود: دریانوردان امسال در مرحله نخست برای بقا می جنگد و سپس قرار گرفتن در بین تیم های بالانشین جدول را بطور جدی دنبال خواهد کرد.
طبیب نژاد در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: در ارتباط با داوری صحبتی ندارم چرا که بررسی عملکرد آنها باید توسط کارشناسان صورت گیرد.
وی در ارتباط با بازی هفته آینده تیمش با پارس جنوبی بوشهر نیز گفت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و این دیدار برای دومین بار است که دریانوردان در مقابل تیم برخوردار از بازیکنان ملی پوش دیدار می کند.
طبیب نژاد ادامه داد: با این حال فرصت خوبی است تا بازیکنان دریانوردان بتوانند برابر این تیم هم استانی تجربه اندوزی کنند.
دریانوردان با این برد 9 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.
در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دریانوردان با پارس جنوبی بوشهر دیدار می‌کند و تیم شهریار ساری نیز در خانه به مصاف گلساپوش یزد می رود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.