به گزارش ایرنا، سعید زرین فر روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان اعتبار از ابتدای اجرای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی از دی ماه سال 1396 تا پایان سال 1397 در استان پرداخت شده است.
وی اظهارداشت: این تسهیلات با اولویت مناطق مرزی و عشایری و در حوزه‌های دانش بنیان، کشاورزی، صنایع، معادن، گردشگری، صنایع دستی و منابع طبیعی از سوی بانک های عامل کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.
زرین فرگفت: تمام طرحهای متقاضیان در کارگروه های فنی و تخصصی شهرستانها و استان مورد بررسی جدی قرار گرفته و در صورت برخورداری از توجیه فنی، مالی و اقتصادی، برای پرداخت به بانکها ارسال شده اند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: اعتبارات تخصیص یافته به استان با پیگیری های استانداری و پس از برگزاری نشستهای متعدد در استان و شهرستانهای تابعه به متقاضیان پرداخت شده به گونه ای که این استان ازمعدود استانهای کشور است که در زمان مقرر موفق به جذب کل سهمیه ابلاغی شده است.
وی گفت: به منظور جلوگیری از انحراف های احتمالی، کمیته نظارت استانی و شهرستانی تشکیل و به صورت مستمر از طرح ها بازدید می شود.
زرین فر افزود: همچنین مرحله سوم و چهارم تسهیلات اشتغال روستائیان و عشایر ابلاغ و به زودی فرآیند پرداخت آن به متقاضیان انجام می شود.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.