برهان صلواتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت، 22 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در کردستان پرداخت شد که 100 درصد مبلغ تخصیص یافته، است.
وی اضافه کرد: اشتغال ایجاد شده در بخش های کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی روستایی و صنایع کوچک روستایی مرتبط با کارهای کشاورزی بوده است.
صلواتی افزود: سه هزار و 930 مورد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به بانک ها معرفی شده بود که 22 هزار و 30 میلیارد ریال از این طریق پرداخت شده است.
وی گفت: بیشترین اشتغالزایی در این طرح ها که در تمام شهرستان های استان اجرا شده در سنندج با 2 هزار و 80 شغل بود و پس از آن بیشترین اشتغالزایی با یک هزار و 173 شغل در دیواندره ایجاد شده است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در زمینه اشتغال فراگیر نیز یادآور شد: 225 مورد تسهیلات اشتغال فراگیر به میزان 46 هزار و 380 میلیارد ریال در استان کردستان پرداخت شده که از این محل نیز یک هزار و 339 شغل جدید ایجاد شد.
وی افزود: سال گذشته سنندج با 332 اشتغال جدید، قروه با 211 شغل جدید و بیجار با 185 شغل جدید بیشترین آمار اشتغالزایی از طریق تسهیلات اشتغال فراگیر را داشته اند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.