به گزارش ایرنا، این محموله شامل کمک های انجمن سینمای جوان، شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و اداره صنعت و معدن شهرستان دشتستان است.
رئیس انجمن سینمای جوان استان بوشهر در این ارتباط گفت: مواد غذایی، آب معدنی و لوازم بهداشتی اقلامی هستند که با همراهی کاروان انجمن به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد.
عبدالرحمن برزگر افزود: نیمی ازاین اقلام توسط انجمن و مابقی را مردم کمک و جمع آوری کرده اند.
وی یادآور شد: بعد از وقوع این حادثه کمیته ای جهت کمک به مناطق سیل زده تشکیل شد تا سهمی در کمک به هموطنان در استان های سیل زده داشته باشیم.
برزگر ادامه داد: با برنامه ریزی که صورت گرفته کاروان دوم در کمتر از 10 روز دیگر به این مناطق اعزام می شود.
سرپرست شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: در پی جاری شدن سیل در استان لرستان و آسیب به برخی شهرهای این استان زمینه جذب کمک‌های غیرنقدی کارکنان با همکاری دفتر حراست این شرکت در سطح استان بوشهر انجام شد.
نادر تمیمی افزود: نخستین محموله کمک‌های غیرنقدی کارکنان این شرکت به ارزش 180 میلیون ریال که شامل خرمای صادراتی این استان است به مناطق زلزله زده لرستان ارسال شد.
وی بیان کرد: جمع آوری کمک‌های کارکنان این شرکت همچنان ادامه دارد و طی روزهای آینده آماده و به مناطق سیل زده ارسال می‌شود.
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: محموله نخست ارسالی به مناطق سیل زده شامل 42 تخته پتو، 28 عدد بخاری، یک رول کامل پلاستیک که توسط اتاق اصناف، اتحادیه لوازم یدکی، اتحادیه نانوایان و بسیج اصناف دشتستان تأمین و به هموطنان سیل زده استان گلستان اهدا شد.
شهسوار قائدی افزود: محموله دوم کمک های اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف دشتستان شامل نان خشک و یکهزار و 200 بطری آب معدنی بود که به استان لرستان ارسال شده است.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.